huhuhuhu....xtw la lgu ney tok sp kn......hehehhehehehe...sbgai ske2 je ltk kt sni......bosan sungguh duk kt uma je cuti ney,,,,xtw nk wt pe??????adoi ai krinduan kt kwn2 smkn mnebal siot....hahahhahaha...tp emmmmm ad rzki kte jmpe la wahai sahabat...
huhuhuhu....xtw la lgu ney tok sp kn......hehehhehehehe...sbgai ske2 je ltk kt sni......bosan sungguh duk kt uma je cuti ney,,,,xtw nk wt pe??????adoi ai krinduan kt kwn2 smkn mnebal siot....hahahhahaha...tp emmmmm ad rzki kte jmpe la wahai sahabat...
BalasPadam